Usuari Discussió:Manaies
De Viquipèdia
|
|||||
Edita |
Hola Manaies!, sigueu benvingut a la Viquipèdia i al coneixement lliure. Us encoratgem especialment, abans que res, a visitar la introducció per a un començament fàcil en tres senzills passos .
Aquesta és la pàgina de discussió del vostre compte d'usuari, que us servirà per a rebre missatges d'altres col·laboradors. Per a contestar, no ho feu a la vostra pàgina de discussió sinó a la pàgina de discussió de l'usuari que us ha escrit. A més, teniu la vostra pàgina d'usuari, on podeu posar les vostres dades, interessos, etc.
També seria convenient que llegissis els Cinc Pilars de Viquipèdia perquè tinguis una visió general i sintètica de les polítiques elementals que cal respectar per a podre editar en aquest projecte. És molt fàcil; bàsicament, cal utilitzar el sentit comú, respectar a tothom, basar en fonts comprovables i de qualitat les teues edicións, i respectar el punt de vista neutral.
Si voleu trobar idees per a contribuir al projecte, visiteu el Portal del Viquipedista, on podreu coordinar-vos amb la resta dels usuaris. Així mateix, disposeu també de la taverna, per plantejar-hi els vostres dubtes, suggeriments o comentaris. Podeu signar en les discussions amb el desè botó de dalt de la barra d'edició (![]() --~~~~ . |
Podeu visitar el Viquiprojecte Babel per a classificar-vos segons els idiomes que conegueu o a la pàgina d'Etiquetes d'usuari per a descriure-us. També podeu afegir-vos a la llista de viquipedistes, o connectar-vos al xat per a coordinar la feina de forma ràpida.
Consell del dia: Podeu proposar una pàgina per a que un administrador la esborri. Per a fer això, editeu la pàgina que voleu que s'esborri i poseu-hi {{destrucció|motiu per a esborrar la pàgina}}. |
Non-Catalan? Ca-0? See Babel ca-0 and our welcome in English. |
Salutacions cordials
--Pau Cabot · Discussió 17:36, 16 juny 2007 (CEST)
Taula de continguts |
[edita] Hola!
Salutacions cordials desde el centre de Catalunya. I volia passar per aqui per donar-te les gràcies per colaborar a portar l'actualitat de la Fórmula 1. --Beusson 22:22, 17 jul 2007 (CEST)
[edita] Trobada dissabte 28 de juliol
Bones Manaies,
Com s'havia comentat inicialment he fet gestions a l'Ajuntament de Barcelona i he aconseguit que ens cedeixin una espai pel dissabte al matí al Cibernariumde Barcelona gratuitament, on podrem gaudir d'una sala per nosaltres amb aire acondicionat, cadires i connexió WiFi de forma gratuita si portem els portatils, ja que els responsables municipals del Cibernarium estan molt interessats que fem aquesta primera trobada al seu espai (Marie Curie s/n). Digues que penses al respecte si us plau i confirma la teva asistència a la trobada informal. Gràcies!!!!
--Hugoaes 19:28, 25 jul 2007 (CEST)
[edita] Pavellons
Perdona, no me'n havia adonat que ja hi havia una plantilla, i a més, la teva és més completa. Ja les fusionaré.
Dues coses més: 1. Hem de fer més actiu el Viquiprojecte, falten molts articles per crear, ja es poden crear les temporades de l'ACB mitjançant la plantilla corresponent i la web de l'ACB. A més, a la Viquipèdia en castellà hi ha totes les temporades de l'NBA.
2. Signa quan escriguis a alguna discussió.
--Ula 18:19, 11 nov 2007 (CET)
[edita] Delta Center
A Portal:Bàsquet/Sol·licitats hi he tret el Delta Center (actualment EnergySolutions Arena), que ja estava fet.--Joancreus (discussió) 11:32, 2 gen 2008 (CET)
[edita] Checkusers Inicials
Este missatge l'heu rebut perquè heu estat editant recentment i compteu amb un nombre d'edicions considerable. També s'ha acordat enviar este missatge als més veterans encara que no hagen editat darrerament.
El propòsit d'este missatge és comunicar-vos d'una forma directa la posta en marxa de l'elecció d'uns checkusers inicials complint les normes establides a Viquipèdia:Elecció de checkusers. Si creieu que reuniu els requisits per optar al càrrec, presenteu-vos a Viquipèdia:Presa de decisions/2008/Checkusers inicials. La data límit és el 17 de gener de 2008, queden 10 dies. Tanmateix, si no us considereu suficientment experimentat, esperem que pugueu participar tant en les discussions com en les votacions. --Pasqual 00:08, 12 gen 2008 (CET)
[edita] Conucurs
Ei he vist que últimament ets un dels usuaris més actius que passen per aquí, especialment en temes esportius on sempre que hi navego trobo que hi has fet alguna contribució! Et dic això perquè potser t'agradaria participar al Viquiconcurs amb algun dels articles nous que crees o amb algun que hagis ampliat substancialment. Llegeix les normes i ja veuràs que son molt simples. Estarem encantats de comptar amb la teva participació! Que vagi bé!--Jey (discussió) 13:05, 8 feb 2008 (CET)
- Pots posar la plantilla {{viquiconcurs|--~~~~}} per marcar-lo com a teu i posa'l a la llista de seguiment per controlar si algú altre el canvia. Si vols encara més seguretat pots posar-li la plantilla {{inacabat}}. Si tot i així algú altre et fa modificacions importants suposo que sempre pots explicar-li el problema però dubto que et passi. Fins aviat!--Jey (discussió) 19:38, 8 feb 2008 (CET)
[edita] Imatge amb llicència desconeguda
Atenció! la imatge Imatge:Copa del rei basket.jpg que vàreu carregar a la Viquipèdia, ha estat marcada amb la plantilla {{Llicència desconeguda}}. Us preguem que editeu la informació de la imatge i hi afegiu la llicència que correspongui a la imatge. En cas contrari la imatge serà esborrada al cap de set dies. Moltes gràcies. --V.Riullop (parlem-ne) 20:00, 29 feb 2008 (CET)
[edita] Banderes jugadors i clubs
Hola! Pense que les banderes haurien de ser les de les seues comunitats autònomes. Per exemple, en l'article del barça Iniesta va acompanyat de la bandera de Castella-la Manxa i Pinto de la d'Andalusia. No ho hauríem de fer amb tots? És que Madrid no és una comunitat?--Micalet89 (discussió) 21:32, 8 abr 2008 (CEST)
[edita] Viquiconcurs
Les votacions estan en curs! Ja pots votar per als millors articles. Tens temps fins a finals de mes. Gràcies per la teva col·laboració! --Jey (discussió) 23:33, 21 abr 2008 (CEST)
[edita] Viquiconcurs i articles de qualitat
Els articles Artemisia Gentileschi i suec, que es van presentar al viquiconcurs, estan presentats també per ser distingits com a articles de qualitat. Aprofitant que per votar al concurs ja vas haver de llegir-te'ls i valorar-los, i ja et deus haver format una idea (positiva o negativa) de la seva qualitat, podries deixar també el teu vot o el teu comentari a Viquipèdia:Proposta de distinció d'alta qualitat d'un article? Gràcies.--Pere prlpz (discussió) 18:15, 9 maig 2008 (CEST)
[edita] Catedral de Tarragona
L'article de Catedral de Tarragona que ja ho vas votar per al viquiconcurso, es troba en votació per a article de qualitat. Si pots m'agradaria deixessis el teu vot o comentari. Gràcies. --MarisaLR (discussió) 19:27, 13 maig 2008 (CEST)